Kurs przeznaczony jest dla studentów I r. Turystyki i rekreacji, II stopnia (studia stacjonarne).

 

Po ukończeniu kursu student zna i rozumie istotę funkcjonowania regionalnej gospodarki turystycznej, w tym zasady i cele poszczególnych interesariuszy. Potrafi wskazać i wyjaśnić przykłady konfliktów i barier uniemożliwiających prawidłowy rozwój zjawisk turystycznych w danym regionie oraz potrzebę tworzenia kooperacyjnego regionalnego produktu turystycznego i problemy z tym związane.

 

Wiadomości wstępne:

Kurs będzie się odbywał w formie mieszanej: zadania będą wykonywane indywidualnie i przesyłane zdalnie przez platformę Moodle. Obowiązkowe jest:

- ukończenie zadań i projektów w zadanym terminie,

- uczestnictwo w konsultacjach tematycznych lub poprzez e-mail, dotyczących podejmowanych tematów zadań.

- tematy zadań nie mogą się powtarzać, jedna osoba realizuje jeden, wybrany przez siebie temat, po zaakceptowaniu przez prowadzącego tematu, każda osoba jest zobowiązana umieścić tytuł pracy na Forum, by reszta studentów miała do nich dostęp i nie powtarzała wyboru tematów pracy.

- umieszczanie informacji na Forum w zadanym terminie i zakresie tematycznym.

 

Zasady tworzenia opisów, analiz i referatów:

- pierwsza strona, lewy górny róg: imię i nazwisko autora pracy, rok i kierunek studiów (I rok, SUM, Turystyka i rekreacja, studia stacjonarne), rok akademicki, nazwa przedmiotu

- minimalna i maksymalna objętość tekstu – podana za każdym razem przy konkretnym zadaniu,

- formatowanie – czcionka Times New Roman, 12 pkt, odstęp 1,5, marginesy 2,5 cm

- na końcu każdego opracowania spis źródeł wykorzystanych do przygotowania zadania

 

Zasady tworzenia prezentacji multimedialnych:

- pierwszy slajd – imię i nazwisko autora, temat prezentacji, rok i kierunek studiów (I rok, SUM, Turystyka i rekreacja, studia stacjonarne), rok akademicki, nazwa przedmiotu,

- minimalna i maksymalna liczba slajdów – podana za każdym razem przy konkretnym zadaniu,

- kolejne slajdy – treść zasadnicza, prezentacja powinna być przejrzysta i atrakcyjna dla oka, slajdy nie mogą być przeładowane tekstem, unikać zbyt małej czcionki, mile widziane w prezentacji zdjęcia, krótkie filmiki, ryciny, wykresy, tabele

- wszystkie wykorzystane treści trzeba opatrzyć stosownym opisem źródłowym

- ostatni slajd – spis wykorzystanych źródeł

 

Terminy dodatkowych konsultacji oraz dane kontaktowe są dostępne na stronie Instytutu Geografii w profilu pracownika: Kinga Krzesiwo